تابلوهای دیجیتال برای سالنهای ورزشی

نمایشگرهای «آی‌رسانه» زیرساختی کارآمد و قدرتمند است برای برقراری ارتباط با اعضای باشگاه های ورزشی از طریق تابلوهای دیجیتال. شاید به عنوان صاحب کسب و کار، صرف‌نظر از نوع کسب و کارتان، تعبیر «محتوا پادشاه است» را بارها شنیده باشید. در باشگاه‌هایی که ورزشکاران در محل باشگاه حاضر می‌شوند، نیازی نیست محتوا لزوما در دنیای مجازی نیز ارائه‌شود اما صاحبان باشگاه‌های هوشمند، باید از نمایشگرهای دیجیتال برای نمایش محتوای خود به اعضای حاضر در سالن نیز استفاده‌کنند. اکنون پرسش این است که چگونه باشگاه‌ها می‌توانند از  نمایشگرهای دیجیتال استفاده کنند و الزامات بازاریابی در جهت ایجاد و تسهیل کاربرد تابلوهای دیجیتال چیست؟

معمولا بهترین دریافت و یادگیری از طریق تصاویر یا به شکل دیداری است و انسانها به طور ذاتی تمایلی به تغییر این عادت و ایجاد تغییرات بنیادی جدید ندارند. از این تمایل انسانی مشترک، برای ایجاد و نمایش محتوای مناسب برای اعضای یک باشگاه ورزشی نیز استفاده کرد. مثلا می‌توان با محتوای بصری به اعضای باشگاه انگیزه داد. در این راستا، شنیدن سرگذشت و داستان موفقیت اعضای سابق هم می‌تواند انگیزه‌بخش باشد. در صنعت تناسب اندام، بازگویی و بازنشر وصف حال کسانی که به وزن و سلامت ایده‌آل رسیده‌اند، بسیار کارآمد است. همچنین می‌توان با ارائه نکاتی درباره سلامتی به پیشرفت روزانه اعضا کمک کرد.

 

برای خاطر جمع‌شدن از تداوم حضور و بازگشت اعضا به یک سالن ورزشی، فقط به قدرت اراده آنان تکیه نکنید؛ بلکه به طور هدفمند آنها را علاقه‌مند سازید که به باشگاه شما برگردند. گروه‌بندی اختصاصی اعضای باشگاه، نوعی استراتژی سودآور مالی است که به بازاریابی کمک می‌کند.

راه حل تابلوهای دیجیتال آی‌رسانه برای تبلیغات ایده‌آل است. بر خلاف تبلیغات معمولی، نمایشگرهای دیجیتال، برای جلب توجه اعضای خود، نیازی به رقابت با دیگر ابزارها و روش‌ها (مانند تبلیغات تلویزیونی) ندارند. اعضای باشگاه معمولاً تمایل دارند به پیام‌ها و محتوای باشگاه شما توجه کنند، زیرا با شما در ارتباطند و پیش از این به شما اعتتماد کرده‌اند.

البته این خود جای تامل دارد؛ باید از این وقتی که عضو باشگاه در اختیار شما قرار داده است برای رسیدن به هدفشان (افزایش تناسب اندام و بهبود سلامت آنها) کمک کنید.

صفحه نمایش شما می‌تواند اطلاعات مفیدی در راستای تسهیل آگاهی اعضای باشگاه ارائه دهد، مانند:

  • اطلاعیه‌ها
  • اطلاعات در مورد دوره‌های ورزشی
  • برنامه‌های آموزشی
  • برنامه زمانی رزرو سالن‌ها

محتوای تبلیغاتی همچنین می‌تواند زمان حضور اعضای شما در باشگاه را افزایش‌دهد و افزون بر آن، افزایش فروش برای پیشنهادهای ثانویه باشگاه شما ایجادکند.

می‌توانید از تابلوهای دیجیتال برای تبلیغ موارد زیر استفاده کنید:

برنامه های سلامت سازمانی

برنامه‌های سازمانی تندرستی، با فواید و مزایایی مانند بهبود بهره‌وری، افزایش حس تعلق  اجتماعی و کاهش استرس شناخته‌شده‌است. در طول زمان، کارفرمایانِ دارای برنامه سلامت شرکتی، در مقایسه با کارفرمایانِ بدون آن، هزینه‌های کمتری در زمینه سلامتی دارند. در نمایشگرهای تابلوهای دیجیتال، سالن بدن‌سازی می‌تواند بسته‌های سازمانی سلامت را با تخفیف‌های گروهی و سایر امتیازات به اعضا ارائه دهد. اگر فقط یکی از اعضا کارفرمای خود را متقاعد کند که برنامه سلامتی سازمانی ایجاد کند، ممکن است حداقل ده عضو دیگر را به باشگاه شما بیاورد.

پیشنهادهای ویژه یا برنامه­های وفاداری به باشگاه

باشگاه‌ها می‌توانند از تابلوهای دیجیتال برای تبلیغ پیشنهادهای ویژه باشگاه یا برنامه‌های وفاداری به اعضای خود استفاده کنند. چنین برنامه‌هایی ممکن است مزایایی مانند تخفیف‌های عالی درباره‌ مکمل‌های غذایی و پودر پروتئین، جلسات تمرینی شخصی ماهانه یا حتی ماساژ با تخفیف در استخر یا مراکز ماساژ ارائه دهد. باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با افزایش وفاداری و کاهش ریزش مشتریان باشگاه، از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

 

کافه‌تریا، اسنک‌بار یا تابلوهای منو کافه

 

 

(اقلام جدید، غذاهای ویژه روزانه و غیره)

هرچند همه باشگاه‌های ورزشی دارای کافه‌تریا یا کافه نیستند، اغلب باشگاه‌های بزرگ چنین امکاناتی دارند. اگر یکی از این سالن‌های ورزشی بزرگ‌ را اداره می‌کنید، تابلوهای دیجیتال راهی عالی برای افزایش درآمد از کافه‌تریا یا کافه باشگاه شماست. می‌توانید غذاهای ویژه روزانه را نمایش دهید یا مزایای سلامتی غذاهای مختلف سروشده در باشگاه را تبلیغ کنید. نیز می‌توانید این کار را با ارائه تصاویر جذاب و محتوای متحرک انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغات برای مربیان شخصی

مربیان تمایل دارند ساعات کار خود را افزایش ‌دهند تا هم مربی خصوصی و هم مربی باشگاه شما باشند و این گونه درآمد بیشتری کسب‌کنند. علاوه بر این، مشتریانی که به دنبال آموزش شخصی هستند، احتمالا عضویت باشگاه خود را نیز تمدید می‌کنند. در این راستا، نمایشگرهای دیجیتال می‌تواند دوره‌های این مربیان را نیز تبلیغ کند و در عین حال، محتوایی مفید برای اعضای شما ارائه دهد. به عنوان مثال، این تبلیغات دیجیتالی می‌توانند روال تمرینی هر مربی، داستان موفقیت مشتریان و برنامه‌های غذایی مورد علاقه یا نکات تغذیه را نمایش‌دهند.

 

لازم نیست نمایشگرها برای تاثیرگذاری خاص باشند

در حالی که بیشتر باشگاه‌ها منابع لازم برای تولید محتوای ابتکاری ندارند، باز هم می‌توانند محتوای دیجیتالی مناسبی را به کاربران خود ارائه‌دهند. یکی از راه‌های این کار آن است که به سادگی، برای سرگرمی مشتریان و ارائه اطلاعات مفید به آنان، محتوایی هم‌زمان تنظیم کنید. به علایق اعضای باشگاه خود، چه عمومی و چه خاص، توجه کنید تا محتوای شخصی و مرتبط با آنها ارائه دهید. به عنوان نمونه، چنین محتوایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مسابقات ورزشی زنده
  • اخبار سلامت
  • اطلاعات محلی مانند موارد زیر:

پوشش خبری محلی/ وضعیت ترافیک/ پیش بینی آب و هوا/ شاخص میزان آلودگی هوا/ تبلیغات فروشندگان محلی برای کسب درآمد تبلیغاتی (برای هر محصول یا خدمات مرتبط با تناسب اندام)

 

چرا آی‌رسانه؟

آی رسانه از تابلوهای دیجیتال برای ارائه محیطی مناسب به مشتریان به عنوان یک راه‌حل موثر استفاده می‌کند. تاکنون، راه‌حل‌های تابلوهای دیجیتال، بودجه شرکت‌های کوچک و متوسط را به صورت تضمینی، افزایش داده‌اند.

پس اگر در اطراف خود، صفحه نمایش، مانیتور یا تلویزیونی اضافی (صرف‌نظر از نوع و قیمت آن) دارید، می‌توانید از آی‌رسانه استفاده کنید. به غیر از اشتراک ماهانه خود، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که پخش‌کننده‌ای برای هر یک از صفحه‌های خود از یکی از توزیع‌کنندگان این پلتفرم خریداری کنید. آی‌رسانه پلتفرم پخش‌کننده تابلوهای دیجیتالی از پیش پیکربندی شده است که عملکرد ویدیویی با کیفیت بالایی، بدون این‌که فضای زیادی اشغال کند یا بودجه زیادی را صرف این کار کنید، ارائه می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که می‌توانید هر سخت‌افزاری را به پخش‌کننده تابلوهای دیجیتال تبدیل کنید.

 

محتوای سفارشی، نگه‌داری و تعمیرات خودکار

لابد مانند هر صاحب کسب و کار دیگری، به اندازه کافی مسئولیت و کار برای انجام دارید. به همین دلیل است که تمام جنبه‌های مدیریت تابلوهای دیجیتال را برای شما ساده‌کرده‌ایم.

مدیریت دارایی داخلی و به‌روزرسانی‌های خودکار آی‌رسانه، شما را از بازدید فیزیکی و تمام‌وقت صفحه نمایش مستقر‌شده بی‌نیاز می‌کند. با تنظیم لیست پخش شخصی‌سازی شده، می‌توانید برای اعضای باشگاه خود به شیوه‌ای مناسب و مرتبط با فعالیت آنها، اطلاع‌رسانی کنید.

برای شروع مراحل زیر را طی کنید:

اکنون اگر آماده به‌روزرسانی سالن بدن‌سازی خود با تابلوهای دیجیتال هستید، در  آی‌رسانه ثبت نام کنید.

برای آشنایی بیشتر با آی‌رسانه، در وبلاگ ما به نشانی زیر، درباره تعداد روزافزون تابلوهای دیجیتال محیطی طراحی‌شده‌ از سوی آی‌رسانه بخوانید:  https://irasane.com

اشتراک گذاری

همین حالا عضو خبرنامه شو

پست‌های مرتبط

... با آی‌رسانه همراه شو

دستیار هوشمند و مطمئن شما در تبلیغات محیطی

مخاطب هدفت رو پیدا کن

برای هر کاربرد و بودجه‌ای، رسانه‌ای هست. همین الان تبلیغات در آی رسانه رو شروع کن